Умови повернення
Ми надаємо 14 календарних днів* на обмін/повернення товару належної якості.
* За умови, що товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек, виданий разом із придбаним товаром. Усі умови обміну товару регулюються Законом України „Про захист прав споживачів”.
Стандартні умови обміну та повернення товару:
В рамках закону, можливо повернути або обміняти придбані технічно-складні товари належної якості на будь-які інші за умови, що зазначений товар не був у вжитку, збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабрична упаковка.
Винятки:
Товари, що містять унікальні коди доступу всередині упаковки (наприклад, автосканери LAUNCH).
Що потрібно зробити:
1. Підготувати документи
Зібрати повний пакет документів в електронному вигляді (чек або інший документ, що підтверджує купівлю (витратна накладна)), паспорт, ІПН, АКТ про неремонтопридатність (якщо такий є в наявності) та зателефонувати по гарячій лінії 0 800 300 351 (безкоштовно з усіх стаціонарних та мобільних телефонів у межах України).
2. Надати товар
Після попереднього підтвердження менеджером можливості повернення товару, покупцю необхідно надати:
-
Товар та всю його комплектацію (надіслати перевізником Нова Пошта, Укрпошта продавцю за вказаною адресою).
-
Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (оригінал).
-
Гарантійний талон (оригінал)
-
Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду.
3. Повернути кошти
У разі позитивного рішення про прийняття товару, повідомити менеджера реквізити для повернення коштів.
Для отримання додаткової інформації щодо умов обміну, повернення або гарантійного обслуговування товару Ви можете зв'язатися з нами через форму зворотнього зв'язку або за телефоном 093 996 39 86. Претензії приймаються в порядку, передбаченому чинною.