top of page

Умови повернення

Ми надаємо 14 календарних днів* на обмін/повернення товару належної якості.

* За умови, що товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек, виданий разом із придбаним товаром. Усі умови обміну товару регулюються Законом України „Про захист прав споживачів”.

Стандартні умови обміну та повернення товару:

В рамках закону, можливо повернути або обміняти придбані технічно-складні товари належної якості на будь-які інші за умови, що зазначений товар не був у вжитку, збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабрична упаковка.

Винятки:

Товари, що містять унікальні коди доступу всередині упаковки (наприклад, автосканери LAUNCH).

 

Що потрібно зробити:

1. Підготувати документи

Зібрати повний пакет документів в електронному вигляді (чек або інший документ, що підтверджує купівлю (витратна накладна)), паспорт, ІПН, АКТ про неремонтопридатність (якщо такий є в наявності) та зателефонувати по гарячій лінії 0 800 300 351 (безкоштовно з усіх стаціонарних та мобільних телефонів у межах України).

2. Надати товар

Після попереднього підтвердження менеджером можливості повернення товару, покупцю необхідно надати:

  • Товар та всю його комплектацію (надіслати перевізником Нова Пошта, Укрпошта продавцю за вказаною адресою).

  • Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (оригінал).

  • Гарантійний талон (оригінал)

  • Ксерокопія паспорта та ідентифікаційного коду.

 

3. Повернути кошти

У разі позитивного рішення про прийняття товару, повідомити менеджера реквізити для повернення коштів.

Для отримання додаткової інформації щодо умов обміну, повернення або гарантійного обслуговування товару Ви можете зв'язатися з нами через форму зворотнього зв'язку  або за телефоном 093 996 39 86. Претензії приймаються в порядку, передбаченому чинною.

bottom of page